2010 m. kovo 23 d., antradienis

Ridikų karpačio su vasabi marinatu


4 asmenims reikės:
500g.baltųjų ridikų
vieno ryšulėlio  svogūnų
1/2 citrinos žievelės ir sulčių
1 a.š vasabio (japoniško krieno)
3 v.š. vynuogių sėklų aliejaus(aš naudojau alyvuogių aliejų)
drusko ,cukraus ir pipirų

Ridiką supjaustyti labai plonais griežinėliais.Pasigaminti padažą iš citrinos žievelės,sulčių, vasabio ir aliejaus.Įberti pagal skonį druskos ir cukraus.Ridiką sudėti į lėkštę apiberti svogūnų laiškais,aplieti marinatu ir apibarstyti šviežiai maltais juodaisiais pipirais.Skanaus

Recepto šaltinis: knyga "Naujojo šaukšto receptai"

7 komentarai:

Egle rašė...

O šaltinis, berods "Naujojo šaukšto receptai". Taip? :)

aguonele rašė...

nu man tai fantastiska patiekalas ! o tavo mb irgi valgo toki maista? maniskis tai jauciu kreivai i mane paziuretu jei padeciau panosy ... :(

gyvenimas yra gražus rašė...

vaje,net nespėjau parašyti..;)
taip tu teisi :D

gyvenimas yra gražus rašė...

aguonėle, turiu pasakyti,kad maniškiui toks maistas nelabai.Jam ko nors mėsiško reikia.Bet aš dėl to nepergyvenu.Man daugiau lieka :D
O va jautienos karpačio ,tai jau MB stichija.

Egle rašė...

O man šis receptas tiesiog kažkuo neįtiko ir nepatiko.. Net nepamenu kodėl, prieš gerus porą metų ko gero bandžiau, bet žinojau, kad jo daugiau negaminsiu :)

Jau geriau tuno carpaccio :)

gyvenimas yra gražus rašė...

Egle,labai malonu,kad užsukai pas mane į svečius :)Žaviuosi tavo nuotraukomis ir receptais :)
Greičiausiai negaminsiu ir aš.Tiesiog norėjau išbandyti, nes šaldytuve visko turėjau ,ko reikia :)

Egle rašė...

Va va, ir man taip buvo :) Šiaip daikonus tai aš be galo mėgstu ir šitą knygą myliu. Beveik niekuomet netenka ja nusivilti. Išskyrus tą kartą su carpaccio :)

Ačiū.